akcja serwisowa bmw egr

Akcja serwisowa zarządzana przez producenta samochodu wiąże się z znacznym wyzwaniem logistycznym. Firma mająca na całym świecie tysiące autoryzowanych stacji obsługi musi do każdej z nich dostarczyć na czas odpowiednią ilość kompletów nowych części. Prowadzona na wszystkich kontynentach akcja serwisowa bmw egr wykazała przydatność baz danych z dostępem w czasie rzeczywistym. Firma na podstawie danych o sprzedaży wstępnie przygotowała przewidywaną ilość zestawów serwisowych. Następnie opierając się na zgłoszeniach klientów do poszczególnych punktów serwisowych wysyłano wymaganą ilość zestawów. W celu wyeliminowania z rynku starych części akcja serwisowa bmw egr związana była również z ewidencją elementów wymontowanych z pojazdów. Serwisant na bieżąco wprowadzał informacje o numerach każdego wymontowanego elementu. Każda część musiała zostać przekazana do jednostki nadrzędnej w celu jej utylizacji.